EVU KIPINÄ - EVUN U10-IKÄLUOKAN PELAAJILLE

EVUn strategian 2021-2025 yhtenä painopistealueena on huippujunioreita tuottava EVU. Kehitämme seuran toimintaa ja erityisharjoittelua tukemaan yksilön kehittymistä. Haluamme tarjota laadukkaan ja edullisen mahdollisuuden syventää lajitaito-osaamista.

Kipinä-toiminnan tavoitteena on innostaa ja saada kipinä harjoitteluun ja lajiin. Tarjota lisähaasteita ja mahdollisuus lisäharjoitteluun kerran viikossa oman ikäluokkatoiminnan lisäksi.

Kipinä toiminta sisältää:

• Harjoituksen kerran viikossa maanantaisin kello 17-18 HockeyBase harjoittelukeskuksessa.
    • maalinteko- ja kiekonkäsittely, syöttäminen ja vastaanotto, sekä havainnointi.

Valmennuksesta vastaavat mm.:

• EVUn taitovalmentaja Kari Karvinen
  • HockeyBase valmentajat

• Kipinä-toiminnan hinta on 30€/kk (8/2024 – 3/2025)
  • Kipinä-toimintaan kutsutaan pelaajat
  • Seuran urheilutoimi tekee valintapäätöksen yhteistyössä ikäluokkien vastuuvalmentajien kanssa. Ensimmäiset valinnat tehdään 31.5.2024 mennessä.
  • Kipinä paikkaa tarkastellaan kauden aikana 2kk:n jaksoissa eli paikat voivat vaihtua pelaajien kehityksen ja motivaation mukaan.
  • Lisätietoja: taitovalmentaja Kari Karvinen, kari.karvinen@evu.fi, puh. 040 505 1027